Prekių grąžinimas – SaLi.lt

Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr.217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo.

ELEKTROS PRIETAISŲ IR KOSMETIKOS GRĄŽINIMAS: Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). 18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:
kosmetiką, parfumeriją
elektrotechniką

Visas negrąžinamų prekių sąrašas skelbiamas  mažmeninės prekybos taisyklėse 17 punkte –  Žiūrėti čia

Norite grąžinti prekę?

Galite grąžinti beveik visas SALI.LT parduotuvėje įsigytas prekes per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos, jeigu neatidarėte, nenaudojote ir nepažeidėte gamintojo pakuotės. Nepažeidę originalaus įpakavimo Jūs turėsite supakuoti prekę ir atsiųsti ją mums adresu, kuris nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą. Gavę prekę ir patikrinę bei įsitikinę, kad pakuotė nepažeista ir prekė nenaudota, grąžinsime Jums pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 10 darbo dienų.

Gavote ne tą prekę?

Jei prekę norite grąžinti, nes gavote ne tai, ką užsakėte, informuokite mus elektroniniu paštu info@sali.lt (jame nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte). Mes sumokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iš karto, kai gausime grąžinamą prekę. Jums tereikia laikytis aukščiau nurodytos prekių grąžinimo tvarkos.

Svarbi informacija

Jeigu Jums teks grąžinti prekes, dėl mūsų klaidos – apmokėsime visas grąžinimo išlaidas.Tačiau, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigų ar pakeisti prekės kita negalėsime. Grąžinant nepatikusias prekes turėsite apmokėti grąžinimo išlaidas. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Grąžinant prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkumų, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už prekes, atskaičius 10 % (dešimt procentų) administracinį mokestį už užsakymo apdorojimą.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Užpildytą laisvos formos prašymą siųskite el. paštu info@sali. Ir tik tuomet kai gausite raštišką pardavėjo atsakymą, galite išsiųsti grąžinamas/keičiamas prekes pardavėjo nurodytu adresu.

Primename, kad grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • Prekė grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis gamintojo etiketėmis.
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nedėvėta ar kitaip naudota, nesugadinta ir nepraradusi vertės).
  • Prekė neturi būti purvina, dėmėta ar nučiupinėta.
  • SURINKTA PREKĖ NEGALI BŪTI GRĄŽINTA

Tokių prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname, todėl siunčiant prekes atgal įsitikinkite, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo reikalavimus. Prekės, grąžinamos iš Lietuvos, turi mus pasiekti lygiai per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo datos klientui, kitu atveju prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname. Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami (pinigai grąžinami tik už prekes).

Jeigu Jums kilo klausimų, susijusių su prekių grąžinimu visada galite parašyti mums elektroninį laišką adresu info@sali.lt